نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3502
-
الف
+

«شبی که ماه کامل شد» در 2 جشنواره هندی نمایش داده می شود

«شبی که ماه کامل شد» در 2 جشنواره فلم هندوستان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش آی فیلم 2، «شبی که ماه کامل شد» آخرین ساخته «نرگس آبیار» در ادامه نمایش‌ها و موفقیت‌های جهانی خود در 2 جشنواره فلم هندوستان به نمایش درمی‌آید.

«شبی که ماه کامل شد» در اولین نمایش خود در کشور هند در دوازدهمین جشنواره فلم بنگلور هند که از هفتم تا پانزدهم حوت/اسفند برگزار شد، به نمایش درآمد و در ادامه قرار است در جشنواره فلم هبیتات دهلی نو که از بیست‌ و سوم حوت/اسفند تا سوم حمل/فروردین در شهر دهلی نو برگزار می‌شود هم به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است «شبی که ماه کامل شد» پیش از این در حضورهای جهانی‌اش در جشنواره شب‌های سیاه تالین جایزه بهترین فلم از نگاه مردم و در جشنواره فلم های سیاسی کاراسون فرانسه جایزه بزرگ هیات داوران به عنوان بهترین فلم جشنواره، جایزه بهترین بازیگر زن برای «الناز شاکردوست» و جایزه هیات داوری دانشجویان را دریافت کرد.

«شبی که ماه کامل شد» در ۱۳ بخش جشنواره فلم فجر ایران کاندیدای دریافت سیمرغ بود و سیمرغ «بهترین فلم» ، «بهترین کارگردانی» ، «بهترین بازیگر نقش اول مرد» ، «بهترین بازیگر نقش اول زن» ،«بهترین بازیگر نقش مکمل زن» و«بهترین چهره پردازی» را از آن خود نمود.

این درام شور انگیز که گوشه ای از جنایت های «جندالله» به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» در ولایت باستانی سیستان و بلوچستان و در لوکیشن های خارج از ایران را روایت می کند به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی (همسر نرگس آبیار) ساخته شده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر